Activiteiten

Challenges heeft sinds haar oprichting getracht van meerwaarde te zijn voor haar omgeving. Opdoen van kennis is één van de drijfveren van Challenges. De vergaarde kennis willen we graag delen met behoeftige organisaties. In ons geval betreft het organisaties die ieder afzonderlijk van elkaar bezig zijn om maatschappelijke vraagstukken te beantwoorden. Wij zijn voornemens om verschillende organisaties te helpen in hun streven om sociaal maatschappelijk betrokken te zijn.

Hulp bij verschillende projecten

Challenges biedt u graag de nodige hulp bij het bedenken, opzetten en verantwoorden van uw project. Heeft u een leuk initiatief in gedachten, maar heeft u moeite met het op papier zetten van uw initiatief? Neem dan contact op met Challenges.

Wij bieden de gewenste ondersteuning aan organisaties op het gebied van de uitvoering van hun projecten. Wilt u meer weten over de mogelijkheden en de werkwijze van Challenges? Mail naar: info@stichtingchallenges.nl

Hulp bij financiële vraagstukken

Jaarrekeningen, salarisadministratie, boekhouding en relevante werkzaamheden zijn enkele van de vele voorbeelden waarin Challenges haar expertise heeft ontwikkeld. Ons team staat altijd paraat om u van antwoorden te voorzien. Wij zijn tevens in staat om voor bepaalde periodes uw problemen ter plekke van oplossingen te voorzien.

Wilt u meer weten over de mogelijkheden en de werkwijze van Challenges?
Neem dan contact op met Challenges.
Mail naar: info@stichtingchallenges.nl