Afgelopen zaterdag 11 maart was het de tweede dag van het nationale NL Doet initiatief van het Oranje Fonds. Een jaarlijks terugkomende mogelijkheid om in contact te komen met buurtbewoners, vrijwilligers en geĂ¯nteresseerden. Een dag waarin Nederland laat zien een vrijwilligersland te zijn.

Landelijk zijn er duizenden vrijwilligers op de been om handen ineen te slaan en verschillende klussen uit te voeren voor organisaties. Ook wij zijn namens stichting Challenges betrokken bij dit initiatief en hebben de samenwerking opgezocht in Rotterdam. Samen met stichting Akyazili en leden van de VBOR, vereniging van betrokken ouders Rijnmond, hebben wij gezamenlijk een grote schoonmaak gehouden. Een geweldige ervaring die helaas van korte duur was.

Het pand wordt jaarlijks bezocht door honderden genodigden en dat gaat niet zonder slag of stoot. Een NL Doet initiatief is voor organisaties zoals Challenges een uitgelezen mogelijkheid om fris aan het jaar te beginnen. Wij danken het Oranje Fonds voor deze mogelijkheid en zien met belangstelling de komende initiatieven van het fonds tegemoet. Ook de vrijwilligers worden bedankt voor hun inzet. Tot NL Doet in 2018!

Stichting Challenges

Related Causes