Over Challenges

Challenges is een onafhankelijke stichting die zich bezig houdt met het ontwikkelen en organiseren van trainingen, geven van adviezen en het uitvoeren van innovatieve projecten en onderzoekingen. Voorts worden vrijwilligersorganisaties ter plaatse ondersteund en begeleid. Tevens worden nieuwe werkmethoden en materialen ontwikkeld op de hierboven genoemde werkterreinen. Consult is ook een onderdeel waaraan Challenges werkt.
U kunt bij ons terecht voor diverse vormen van ondersteuning, variërend van training en coaching tot organisatieadvies en trajectbegeleiding. Met onze deskundigheid willen wij mensen en organisaties stimuleren om betrokken te raken en daadwerkelijk een bijdrage te leveren aan de kwaliteit van hun leef- en werkomgeving. Met onze ruime ervaring bent u verzekerd van een deskundige dienstverlening en is Challenges hierbij graag uw deskundige gesprekspartner.

Wij worden vertegenwoordigd door innovatieve en verstandige individuen die allen gepassioneerd te werk gaan voor de diverse stichtingen. Voor Challenges zijn de verschillende stichtingen en hun complexe situaties telkens weer een uitdaging. Middels onze brede expertise staan wij continu klaar om de verschillende opdrachten meer dan naar behoren uit te voeren.