Afstuderen & Stage

Afstuderen/stage

Talenten dienen ruimte te krijgen om hun kennis en kunde te tentoonstellen. Challenges biedt daarom graag de nodige mogelijkheden om deze talenten vorm te geven. De werkwijze en de sfeer binnen het team zorgt ervoor dat studenten worden gestimuleerd om het optimale uit hun kunnen te halen.

Challenges biedt mogelijkheden voor een (afstudeer) stage op verschillende gebieden. Wij zijn op zoek naar studenten die zich willen ontwikkelen op onze expertisegebieden. Wij zullen met onze ziel en zaligheid de studenten begeleiden en verwachten hier de nodige inzet voor terug.

Heb jij de nodige ambitie en ondernemingsdrift? Wil jij jouw talent, kennis en gedrevenheid inzetten voor de werkzaamheden van Challenges en van waarde zijn voor de werkzaamheden? Wij zijn op zoek naar studenten,  die bezig zijn met een HBO of universitaire opleiding en die hun geworven kennis met ons kunnen delen op onze vakgebieden.

Solliciteren

Solliciteren is mogelijk als je een HBO/WO opleiding volgt en in een afsluitende fase zit van je studie. Om je sollicitatie te kunnen beoordelen ontvangen wij graag een CV en een motivatiebrief.